Vstoupit do košíku

V košíku máte 0 položek za 0

Reklamační protokol

U NÁS MŮŽETE ŠATY NA ZAKÁZKU VRÁTIT, POKUD NENÍ MOŽNÁ JEJICH ÚPRAVA.

PROČ JE DŮLEŽITÉ PRVNĚ ŠATY REKLAMOVAT U ZAKÁZKOVÉ ŠITÍ ? Jelikož šaty šité na zakázku a šaty upravované na zakázku, NELZE VRÁTIT VE 14 denní lhůtě (dle §1837 písm. d občanského zákoníku).

ŠATY JE NUTNÉ REKLAMOVAT. U ŠATŮ, KTERÉ NEBUDOU ODPOVÍDAT OBJEDNÁVCE, IHNED VRACÍME PLATBU ZPĚT VČETNĚ POŠTOVNÉHO. 

UPOZORNĚNÍ: na dálku ani po telefonu žádnou reklamaci nevyřizujeme. Prosím, postupujte podle vaší vady, více níže.

Vyřízení reklamace je do 30 dní, dle zákona. My se snažíme vyřídit reklamaci CO NEJDŘÍVE, zpravidla za 7-10 dní (tato lhůta není garanční). 

Prosím, nezasílejte zboží na dobírku, v takovémto případě nebude balíček převzat. Děkujeme vám.

 Postup při reklamačním řízení

1)POSTUP - ŠATY JSOU VELKÉ:

a) ŠATY JE NUTNÉ ZAŠPENDLIT.  Můžeme pomoc najít švadlenu ve vašem okolí, která vám šaty připraví k zašpendlení.  V případě, že šaty šité na zakázku nebudou zašpendlené, automaticky vracíme zásilku zpět odesilateli, který je uvedený na zásilce.

b) Doložení fotografiích, kde je jasně viditelná vada na náš email obchod@sexyfashion.cz 

c) Vyplnění reklamačního protokolu a popsání závady (může být součástí balíku společně se šaty). REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

d) Pokud jsou šaty dlouhé, není nutné dokládat. Stačí uvést délku zkrácení.

UPOZORNĚNÍ: BEZ ZAŠPENDLENÍ NEJSME SCHOPNI REKLAMACI VYŘÍDIT.  JELIKOŽ MŮŽE DOJÍT KE ŠPATNÉ INTEPRETACI VAŠEHO POPISU A ŠATY PO ÚPRAVĚ MŮŽOU BÝT ZNEHODNOCENY.

 1.jpg

Postup při reklamačním řízení

2) POSTUP - ŠATY JSOU MALÉ

a) Doložení fotografiích, kde je jasně viditelná vada na náš email obchod@sexyfashion.cz 

b) Vyplnění reklamačního protokolu a popsání závady (může být součástí balíku společně se šaty). REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

c) Pokud jsou šaty krátké/ dlouhé, není nutné dokládat. Stačí uvést délku zkrácení nebo naopak.

UPOZORNĚNÍ: BEZ TĚCHTO INFORMACÍ NEJSME SCHOPNI REKLAMACI VYŘÍDIT.  JELIKOŽ MŮŽE DOJÍT KE ŠPATNÉ INTEPRETACI A ŠATY NÁSLEDLE PO ÚPRAVĚ MŮŽOU BÝT ZNEHODNOCENY Z DŮVODU CHYBĚJÍCÍ FOTODOKUMENTACE.

 8.jpg

Postup při reklamačním řízení

3) JINÉ VADY

a) Špatně ušití zip a podobné.

b) Doložení fotografiích, kde je jasně viditelná vada na náš email obchod@sexyfashion.cz 

c) Vyplnění reklamačního protokolu a popsání závady (může být součástí balíku společně se šaty). REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

UPOZORNĚNÍ: BEZ TĚCHTO INFORMACÍ NEJSME SCHOPNI REKLAMACI VYŘÍDIT.  JELIKOŽ MŮŽE DOJÍT KE ŠPATNÉ INTEPRETACI A ŠATY NÁSLEDLE PO ÚPRAVĚ MŮŽOU BÝT ZNEHODNOCENY Z DŮVODU CHYBĚJÍCÍ FOTODOKUMENTACE.

 7.jpg

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

a) Pokud jsou šaty vadné a není možná oprava (to určí zhotovitel, nikoli zákazník ani švadlena ve vašem okolí), následně je možné od smlouvy odstoupit a bude vám vrácena platba ve výši objednávky. V ostatních případech budou šaty upraveny/opraveny dle zákona nejpozději do 30 dní. My se snažíme reklamaci vyřídit co nejdříve, zpravidla za 7-10 dní (tato lhůta není garanční). Dodatečné opravy/úpravy na přání zákazníka nebo nesprávným měřením zákazníkem, budou účtovány.

b) Šaty šijeme na zakázku pouze dle mír přes prsa, pas, boky, výška a výška podpatku. Ostatní velikosti nelze reklamovat (pokud nebylo domluveno jinak).

c) Délka šatů může být delší. Z důvodu spodnice, která nadzvedne šaty např. u 6 kruhové až o 10 cm. Nejedná se o vadu a na přání zákazníka šaty zkrátíme šatech.

d) Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží nese zákazník. Prosím, nezasílejte zboží na dobírku, v takovémto případě nebude balíček převzat. V případě oprávněné reklamace, bude zákazníkovi vráceno i poštovné.

e) Potvrzení odeslání objednávky přes náš eshop nebo přes email, zákazník prohlašuje, že si řádně přečetl obchodní podmínky a souhlasí se smlouvou  podle §522 obč.z. na stánkách www.sexyfashion.cz